دعا میکنم تانیا برگرده..چون قدیمی ترا با مرام ترن..تانیا اگه این پست رو میخونی بدون من هیچ دسترسی به تو ندارم..میخوام پیدات کنم.کجایی بیا حرف بزنیم....