امروز یه چیزی پیدا کردم که کلی واسم عزیزه و باهاش خاطره دارم...خیلی عالیه..اهنگ سیور رزیدنت اویل همون ک بعد دیدن اون دستگاه تایپ زنگ زده و یه شم کوچیک که کنارش بود نواخته میشد همون که باعث ارامشی بود ک من دنبالش میگشتم ارامشی که با بازی کردن رزیدنت اویل بهش میرسیدم..همون که باعث چکیدن اشکام میشد..تنها چیزی ک بعد از اون واسم باقی موند...
سایتی که ازش دانلود کردم :
http://af5h1n.blogsky.com/1392/11/27/post-11/
DEUSIDENT EXEVIL...
ما را در سایت DEUSIDENT EXEVIL دنبال میکنید
برچسب: وایبر,وایمکس ایرانسل,وای چقدر مستم من, نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 20:35