DEUSIDENT EXEVIL

متن مرتبط با «وایبر» در سایت DEUSIDENT EXEVIL نوشته شده است

وای

  • نیلوبلاگ

    امروز یه چیزی پیدا کردم که کلی واسم عزیزه و باهاش خاطره دارم...خیلی عالیه..اهنگ سیور رزیدنت اویل همون ک بعد دیدن اون دستگاه تایپ زنگ زده و یه شم کوچیک که کنارش بود xa0نواخته میشد همون که باعث ارامشی بود ک من دنبالش میگشتم ارامشی که با بازی کردن رزیدنت اویل بهش میرسیدم..همون که باعث چکیدن اشکام میشد..تنها چیزی ک بعد از اون واسم باقی موند... سایتی که ازش دانلود کردم : http://af5h1n.blogsky.com/1392/11/27/post-11/...

    ادامه مطلب